رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، هم اکنون مشهد و ۱۴ شهر استان خراسان رضوی، در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفته‌اند.

مشهد و ۱۴ شهر خراسان رضوی در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمد پهلوان کاشی افزود: بر این اساس شهرهای مشهد، باخرز، بینالود، تربت جام، تربت حیدریه، جوین، چناران، خواف، داورزن، زاوه، سرخس، صالح آباد،فریمان، قوچان و نیشابور در شرایط آبی دسته بندی کرونایی قرار دارند.

وی با بیان این که هم اکنون هیچ یک از مناطق استان خراسان رضوی در شرایط قرمز و نارنجی نیست ادامه داد: هم اکنون سایر شهرستان‌های استان، در وضعیت زرد هستند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که همچنان روند ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا در خراسان رضوی کاهشی است گفت: طی یک روز گذشته ۱۱ بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی زیر پوشش این دانشگاه بستری شدند.

پهلوان افزود: هم اکنون ۵۱ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که ۲۶ نفر از آنان بد حال بوده و در بخش‌های مراقبت ویژه بستری اند.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ گونه فوتی ناشی از کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد ثبت و گزارش نشده است.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تداوم همکاری مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و تکمیل واکسیناسیون نقش موثری در کاهش و قطع زنجیره انتقال کرونا دارد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.